Waskii prowadzi tutaj blog rowerowy

50 km w niedzielne popołudnie

• Sprzęt Czołg
Niedziela, 19 stycznia 2014 | dodano: 19.01.2014

Jako, że ponoć zima w końcu nadejdzie i w związku z tym jazda rowerem będzie utrudniona postanowiłem wykorzystać czas i zrobić małą trasę w koło komina
Dodatkowo zmotywowany wymianą komentarzy pod moją wycieczką sprzed tygodnia postanowiłem zaprezentować południowo-zachodnią trasę dookoła zbiornika odpadów poflotacyjnych "Żelazny Most"
Gdy wyjeżdżałem z domu termometr pokazywał 1,5 stopnia a gdy wróciłem -0,5
Odcinek od Sobina do Tarnówka w mocno odczuwalnych podmuchach wiatru

Podsumowanie:

50 km w 2 godz 5 minut
0 jedzenia
0 picia
0 wydanych złotych po drodze
0 gmin

Niestety zdjęć dzisiaj znów żadnych nie zrobiłem

Trasa:

Kategoria 50-100

Waskii
| 19:58 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Bardzo ekonomiczna. Miałem ze sobą dwa bidony napoju ale piłem dopiero w domu po powrocie. Tak, wg mnie dużo przewyższeń jak na taki krótki odcinek a jechałem w tą stronę ponieważ jest o 25m więcej przewyższeń niż w drugą stronę :) +201/-176
4gotten
| 19:46 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Ekonomiczna jazda, spalanie zero ;-) Szczerze mówiąc nigdy nie objeżdżałem zbiornika w tą stronę. Zawsze zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Sporo przewyższeń, ponad 1/4 tego co na całej, proponowanej trasie MP.